Stosik # 1


Źródło: pixabay.com
Zakupy,  to sprawa z którą mam do czynienia delikatnie mówiąc rzadko. Z racji planowanej przeprowadzki do mini domu ograniczam znacznie ilość posiadanych przedmiotów w tym również książek. Jednak każdemu się może noga powinąć, zwłaszcza na wakacjach... Z racji tego, że tym razem przydarzyło się to również mi, dzielę się sierpniowymi nowościami na mojej półce.

"Oskarżenie. Opowieści totalitarne"
Autor: Bandi
Wydawnictwo: Czarna Owca

Źródło: www.lubimyczytać.pl

Zbiór opowiadań będący luźnymi wycinkami z życia mieszkańców Korei Północnej. Nigdy nie interesowałam się tym tematem, jednak skuszona opisem i trochę bardziej oryginalną okładką postanowiłam dać szansę tej książce. Liczę na to, że znacznie pogłębi moją wiedzę i rozszerzy perspektywę z jakiej postrzegam ten kraj. Dodatkowo mam nadzieję na pozytywne zaskoczenie piórem nieznanego mi dotąd autora.

"Pieczywa Siostry Marii"
Wydawnictwo: Martel

Źródło: www.swiatksiazki.pl

Pałam miłością do pieczenia. Mistrzem kuchni nie jestem, nie ma co się oszukiwać, ale dobre nieskomplikowane ciasto od czasu do czasu zdarza mi się poczynić. Nie wiem dlaczego, ale z niesłodkim pieczywem jakoś nigdy nie było mi po drodze. A przecież nie ma nic lepszego niż zapach świeżej, chrupkiej chlebowej skórki! Mam nadzieję, że ta książka zostanie ze mną na lata.

"Dwunaste: nie myśl, że uciekniesz"
Autor: Filip Springer
Wydawnictwo: Czarne

Źródło: www.lubimyczytac.pl


Dobry reportaż nie jest zły. Tym bardziej od dawna wyczekiwany. Dlatego podwójnie cieszę się, że będę miała okazję przeczytać tę książkę dzięki uprzejmości wydawnictwa Czarne. Nie będę się tu za dużo rozpisywać, bo tekst o zapowiedzi tego tytułu pojawił się już wcześniej. Niebawem pojawi się moją opinią po lekturze, bo właśnie zabieram się do czytania!

Komentarze

Popularne posty