ROZDANIE #1


Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Czarne mogę przekazać w Wasze ręce egzemplarz najnowszej książki Filipa Springera pt. "Dwunaste: nie myśl, że uciekniesz".
Żeby ją zdobyć, wystarczy krótko uzasadnić w komentarzu tutaj lub pod postem na fb dlaczego to właśnie Ty powinieneś otrzymać tę książkę. Będzie mi miło, jeśli rozpowszechnicie na fb wieść o tym małym rozdaniu.

Zgłaszać się można do 29.09.2019

30.09 odezwę się do zwycięzcy, więc sprawdzajcie pocztę!

Zapraszam do zabawy! 📖

Jante to miasteczko, w którym życie reguluje jedenaście opresyjnych zasad określających miejsce jednostki w społeczności. Prawo Jante jest w Skandynawii powszechnie znane, chociaż mało kto pamięta, że po raz pierwszy pojawiło się w 1933 roku w powieści Aksela Sandemosego Uciekinier przecina swój ślad.

Filip Springer wyrusza na Północ, żeby znaleźć miejsce, które odcisnęło piętno na kolejnych pokoleniach Skandynawów. Ale gdzie jest Jante? Czy w duńskim Nykøbing Mors, pierwowzorze miasteczka z powieści? A może w zagubionej pośród norweskich fiordów samotni pisarza?

A gdyby okazało się, że Jante nie ma nic wspólnego z geografią i tkwi w każdym z nas?

Książka Springera to opowieść o niemożliwej ucieczce od systemu, który nam narzucono, i o ponurym obliczu najszczęśliwszych krajów świata. Ale to także opowieść o świecie rozpiętym między prawdą a fikcją. By go poznać, Springer przekracza nie tylko granice krajów, ale i gatunków literackich.


Źródło opisu: www.czarne.com.pl


Komentarze

  1. Moi Drodzy! Chciałabym was gorąco przeprosić, ale jestem zmuszona odwołać konkurs. Skradziono moje konto fb oraz e-mail. Z tego względu nie mogłam przeczytać Waszych odpowiedzi, ani żadnym sposobem się z Wami skontaktować :( Do tej pory nie udało mi się odzyskać profilu. Gorąco apeluję, aby nie odpowiadać na wiadomości wysyłane z mojego konta. Jeszcze raz przepraszam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty