Nowości literackie #1

Są książki, na które czeka się równie niecierpliwie, co na świąteczne prezenty. Uzbierało się na mojej liście "do przeczytania" kilka takich właśnie tytułòw. Oto jeden z nich.

"Dwunaste: nie myśl, że uciekniesz"

Filip Springer

Wydawnictwo Czarne


Źródło: https://czarne.com.pl/katalog/ksiazki/dwunaste-nie-mysl-ze-uciekniesz

Premiera dopiero 14 sierpnia, a ja już czekam pełna napięcia. Do książek tego autora mam szczególny sentyment i nie chodzi tu wcale o zbieżność  nazwisk. Od "Miedzianki" rozpoczęłam moją przygodę z pisaniem recenzji najpierw na Lubimy Czytać, potem portalach społecznościowych, aż w końcu postanowiłam założyć blog. Tak oto witam Was w moim lesie pełnym kultury :)

"Dwunastego" wypatruję z oczekiwaniem, jak każdej kolejnej książki Springera. Po nieudanym spotkaniu z "Księgą zachwytów" liczę na coś dużo lepszego. Przesiąkniecie autora około architektonicznymi  tematami było widoczne na pierwszy rzut oka i stało się już trochę nużące. Dlatego cieszę się z całkowitej zmiany tematu. Mam nadzieję, że ciekawie będzie zetknąć się z prawem Jante.

Prawo Jante
  1. Nie sądź, że jesteś kimś wyjątkowym.
  2. Nie sądź, że nam dorównujesz.
  3. Nie sądź, że jesteś mądrzejszy od nas.
  4. Nie sądź, że jesteś lepszy od nas.
  5. Nie sądź, że wiesz więcej niż my.
  6. Nie sądź, że jesteś czymś więcej niż my.
  7. Nie sądź, że jesteś w czymś dobry.
  8. Nie masz prawa śmiać się z nas.
  9. Nie sądź, że komukolwiek będzie na tobie zależało.
  10. Nie sądź, że możesz nas czegoś nauczyć.
  11. Nie sądź, że jest coś, czego o tobie nie wiemy.
Nie mogę się doczekać!

Komentarze

Popularne posty